Facilitaire servicedesk - KWiSpunt

Facilitaire servicedesk - KWiSpunt

Uw eigen facilitaire meldpunt, maar dan op afstand

Klachten, wensen, informatie en storingen. Afgekort: KWIS. Er is geen organisatie die ze niet heeft. Al die meldingen zorgen voor een verstoring van het werkproces, kunnen schade veroorzaken, geld kosten of zorgen voor ergernis. En moeten dus zo snel mogelijk worden opgevolgd en afgehandeld. Dat kan met KWISpunt: uw professionele facilitaire servicedesk op afstand.

Het vraagt nogal wat van bedrijven om zelf een professionele facilitaire servicedesk op te zetten die tijdens kantooruren ook voortdurend is bemenst. Meestal moeten medewerkers bellen of mailen met een secretaresse, de huismeester of de facilitair manager. Altijd iemand die dit soort meldingen er maar bij doet. Lastig. Want leveranciers moeten worden aangestuurd. Prioriteiten bepaald. Het probleem beschreven. Afspraken gemaakt. En dan moet ook nog worden gemonitord of de opvolging wel plaatsvindt. Of dat binnen de afgesproken tijd gebeurt. En of het probleem naar tevredenheid is opgelost.

Ervaren facilitair specialisten

Met KWISpunt beschikt elk bedrijf wél over een professionele facilitaire servicedesk. Maar dan op afstand. KWISpunt handelt al alle meldingen af van een grote energiemaatschappij, een gerenommeerde telecomprovider, een semi-overheidsinstelling met vestigingen door het hele land, een klein ziekenhuis en nog enkele andere klanten. De infrastructuur is er dus al en heeft zijn kwaliteit bewezen. De medewerkers zijn facilitair specialisten die zeer ervaren zijn in het afhandelen van werkelijk alle soorten meldingen. Het is dan ook relatief eenvoudig om ook uw meldpunt aan de dienstverlening toe te voegen. Op een zeer kostenefficiënte manier.

Ook opvolgingen meldingen geborgd

KWISpunt is te bereiken via een eigen (intern) nummer en onder de naam van uw bedrijf. De medewerkers nemen niet alleen alle meldingen aan, maar borgen ook de opvolgen. Alles wordt vastgelegd in een professioneel Facilitair Management Informatiesysteem (FMIS). Gebruikers krijgen bij elke statuswijziging een melding, maar kunnen de status ook real-time volgen via internet of zelfs het eigen intranet. KWISpunt maakt bovendien analyses van terugkerende problemen en kan zelfs leveranciers en contracten benchmarken. Een professionaliteit die een facilitaire servicedesk in eigen beheer niet of nauwelijks kan bieden.

Efficiënter voor grote én kleine bedrijven

Het KWISpunt heeft u een uiterst professionele facilitaire servicedesk, maar dan op afstand. KWISpunt wordt altijd op maat ingericht, is flexibel en kan perfect inspelen op een wisselende vraag. KWISpunt is voor meerdere bedrijven actief en werkt dus efficiënt en kostenbesparend. Voor grote organisaties met tal van vestigingen én voor kleine bedrijven met maar een paar meldingen per week. Die desgewenst per melding zijn af te rekenen.

De voordelen van KWISpunt

  • Professionele servicedesk op afstand
  • Zeer kostenefficiënt
  • Bereikbaar via intern nummer
  • Bemenst door facilitair specialisten
  • Elke opvolging gemonitord en geborgd
  • Terugkoppeling bij elke statuswijziging
  • Analyse van herhaalde meldingen
  • Benchmarken van leveranciers en contracten
  • Eenvoudig op te schalen of terug te schalen
  • Ideaal voor grote én kleine bedrijven