Zorgscan - Excellente Services

Gastvrijheid

  • De module Gastvrijheid richt zich op de gastvrijheid beleving binnen uw organisatie. Gekeken zal worden naar hoe cliënten, patiënten, personeel, gasten of bewoners de geleverde services binnen de organisatie ervaren. En bijvoorbeeld welke faciliteiten er zijn waardoor iemand zich welkom voelt of hoe de medewerkers oprechte interesse tonen in de gasten en bewoners. Ook kijken we naar de training en borging van gastvrijheid binnen uw organisatie.
  • Voor deze module maken we zowel gebruik van de 'Guest Journey' als de 'Desk Journey'.
  • De verwachte doorlooptijd voor deze module is 6 uur.

F&B (Catering)

  • Binnen de module F&B zoomen we in op de rol van eten en drinken binnen uw organisatie. Is er een specifieke visie op dit gebied en wat is de toegevoegde waarde? Sluiten de verschillende voedingsconcepten goed aan op de doelgroepen? Maar ook kijken we naar het onderscheidend vermogen van uw horeca en retail punten, naar de kosten en de opbrengsten en naar de mogelijkheden tot het verlagen van de werkdruk.
  • Voor deze module maken we zowel gebruik van de 'Guest Journey' als de 'Desk Journey'.
  • De verwachte doorlooptijd voor deze module is 6 uur.

Schoon

  • De module Schoon onderzoekt hoe er wordt omgegaan met schoonmaak binnen uw organisatie. Wat is uw visie op schoon en hoe vertaalt die zich naar de praktijk? Worden er schoonmaaktaken uitgevoerd door zorg personeel? Hoe is het gesteld met de infectiepreventie en welke innovatieve concepten worden er toegepast?
  • Voor deze module maken we zowel gebruik van de 'Guest Journey' als de 'Desk Journey'.
  • De verwachte doorlooptijd voor deze module is 6 uur.

Andere thema's (en modules) Zorgscan?

Ga voor een totaaloverzicht naar www.facilicomsolutions.nl/zorgscan.